30 Ocak 2011 Pazar

Kamp Ateşi Nasıl Yandı?

Öncelikle merhaba. Her şey, Formspring isimli sitede bana sorulan bir soruyla başladı. Daha önceden, çizgi roman kahramanlarının farklı kostümlerini paylaştığım ve Kahramanların Dolabı adını verdiğim bir blogum vardı. Daha sonraları orada çizgi romanlarla ve kahramanlarla ilgili çeşitli şeyleri de paylaştım, ancak düzensiz ve ihmal edilmiş bir blogtu.


Malum sorudan sonra, fikir çok cazip geldi. Aynı anda konuyu daha yeni tanışmama rağmen çok sevdiğim ve Kahramanların Dolabında birlikte çalışma teklifimi kabul eden Luthien'e açtım. Kendisi, kararım ne olursa olsun bana uyacağını ve öyle bir proje olursa yer almak istediğini belirtti. Ertesi gün konuyu çok yakın iki dostuma açtım ve yeni blog açılmasına, Kahramanların Dolabının da olduğu gibi kalmasına karar verdik. Önce günlerce isim düşündük, ismi bulduğumuzda hepimiz çok sevdik. Neden "Kamp Ateşi" olduğunuysa, isim bulan kişi açıklayacak.

İsim bulunduktan sonra, en çok vakit harcadığımız iş olan tasarıma sıra gelmişti. Bir sürü renk, bir sürü tema denedik, hiçbirisi içimize sinmedi. Hem sade ve göz yormayan, hem de güzel bir görüntü olsun istiyorduk, sanırım bunu başardık. Ayrıca bu süre içerisinde, bu fikri bize veren Josh'la bazı konularda fikirsel ayrılıklarımız olduğunu gördüğümüz için karşılıklı olarak yollarımızı ayırma kararı aldık, o şu anda başka bir blog üzerinde çalışıyor, ama aklımıza bu fikri getirdiği için burdan ona teşekkür ediyorum.

Peki neler olacak? Çok çeşitli müzik yazıları, albüm tanıtımları, film yorumları, oyun incelemeleri, çizgi romanlarla ilgili haberler, bilgiler ve umarım daha pek çok şey. Umarım blogumuzu beğenirsiniz.

Hoş geldiniz!

Hiç yorum yok: